Betaling

Kjedelig å lese, men veldig viktig for deg som kunde. Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har noen spørsmål til noen av punktene!

kontakt oss

Hvor finner jeg fakturaen min?

Klarna sender fakturaen til e-postadressen du oppga ved bestilling. Du kan i tillegg logge inn i Klarna-appen eller på klarna.no og se informasjon om alle dine fakturaer. I appen kan du også betale og utsette faktura.

Hvorfor får jeg ikke valgt faktura?

Når du velger faktura blir det gjort en kredittvurdering, og det kan være mange grunner til at man ikke får noen eller svært begrenset kreditt fra Klarna. Av hensyn til ditt personvern har ikke Luftig innsyn i informasjon rundt dette, og vi anbefaler å ta kontakt med Klarna på telefon 21 01 89 91 om du trenger hjelp med dette.

Kan jeg dele opp betalingen?

Ja, når du velger å handle med faktura kan velge å dele opp betalingen din i 3, 6, 12, 24 eller 36 måneder. Du vet hva månedskostnaden blir – og du vet når du har betalt totalen.

Kan jeg bestille via telefon?

Vi kan dessverre ikke ta imot bestillinger via telefon eller e-post, men vi kan hjelpe deg via telefon slik at du får lagt inn bestillingen selv.